آخرین بروزرسانی : 1397/02/25
آمار بازدید سایت
تعداد بازدید :
٢٣٨,٧٧٩
بازدیدکنندگان امروز :
٨۵
بازدیدکنندگان دیروز :
١۶۴
بازدیدکنندگان ماه :
٧,٨۶٠
آمار ماه گذشته   :  
آب و هوا - اراک
کل رکوردها : 489
تعداد در صفحه :
1
2
3
1397/02/25
در راستاي اصلاح الگوي مصرف و حفظ محيط زيست انجام گرفت راه اندازي سيستم بانك اطلاعاتي مصارف انرژي ،‌آب و كاغذ در برق باختر
1397/02/24
مديرعامل برق باختر در نشست ساليانه با صنايع سه استان لرستان،همدان و مركزي ؛ مديريت مصرف از اولويتهاي صنعت برق كشور است
1397/02/22
با ميزباني برق باختر انجام شد ؛ صعود سراسري كاركنان صنعت آب و برق كشور به قله شهباز استان مركزي
1397/02/18
شركت توانير اعلام كرد ؛ كسب رتبه اول برق باختر در زمينه كاهش پيك بار در سال96
1397/02/16
توسط برق باختر انجام شد ؛ تعويض سلول هاي 20 كيلوولت شهر ساوه يك
1397/02/15
با حضور ارزيابان شركت توانير صورت پذيرفت ؛ آغاز ارزيابي حوزه بهره برداري در شركت برق منطقه اي باختر
1397/02/15
جشن اعياد شعبانيه در برق باختر به روايت تصوير (2)
1397/02/15
جشن اعياد شعبانيه در برق باختر به روايت تصوير (1)
1397/02/15
برگزاري جشن اعياد شعبانيه و تجليل از ايثاگران و كارگران نمونه در برق منطقه اي باختر
1397/02/10
مديرعامل برق باختر اعلام كرد ؛خط شهر صنعتي جوكار در استان همدان برقدار شد
تعداد بازدید : 176  ،   تاریخ ثبت : 1396/11/21
مديرعامل شركت برق باختر: براي خدمات رساني به 2 ميليون مشترك خود برنامه هاي مدوني را تدوين كرده ايم .
فرهاد شبيهي روز شنبه در آيين بهره برداري از سامانه تلفن گوياي شركت برق منطقه اي باختر، گفت : شركت برق منطقه اي باختر براي خدمات رساني به 2 ميليون مشترك خود برنامه هاي مدوني را تدوين كرده است. وي افزود: مصرف كنندگان بالاي هفت مگاوات مستقيم با شركت برق منطقه اي باختر در ارتباط هستند و براي جلب رضايت اين مشتركين بايد با به روزترين تجهيزات روز دنيا خدمات رساني كرد.

شبيهي با بيان اينكه سامانه تلفن گوياي اين واحد براي نخستين بار براي پيگيري و ثبت درخواست مشتركان راه اندازي شده، بيان كرد: راه اندازي اين سامانه در راستاي رسيدگي به مشكلات مشتركان راه اندازي شده و در صورت ثبت درخواست هاي مشتركان، كار رسيدگي در اسرع وقت انجام مي پذيرد.
وي اضافه كرد: ارتباط تنگاتنگ با جامعه هدف به خصوص سرمايه گذاران نيروگاه هاي خورشيدي و بادي، مديريت مصرف و سنجش عرضه و تقاضا و دريافت انتقادات و پيشنهادات مشتركان از ديگر اهداف راه اندازي سامانه تلفن گوياي مشتركان شركت برق منطقه اي باختر است.
شبيهي بيان كرد: با توجه به اينكه شركت برق منطقه اي باختر سه استان مركزي، همدان و لرستان را در بر مي گيرد، استقرار سامانه تلفن گويا به صورت جداگانه در هريك از استان هاي لرستان و همدان نيز پيش بيني شده است.
وي افزود: شهروندان مي توانند در لحظه از شبانه روز با تلفن گوياي شركت برق منطقه اي باختر به شماره 08633402100 تماس حاصل كرده و درخواست ها، انتقادات و پيشنهادات خود را به مركز اعلام كنند.
برق منطقه اي باختر علاوه بر استان مركزي استان هاي همدان و لرستان را نيز زير پوشش خدمات خود دارد.
aaa
آدرس