آخرین بروزرسانی : 1397/04/27
آمار بازدید سایت
تعداد بازدید :
٢۴۶,٨٩٢
بازدیدکنندگان امروز :
٢٩
بازدیدکنندگان دیروز :
١٨۶
بازدیدکنندگان ماه :
۴,٨١۵
آمار ماه گذشته   :  
آب و هوا - اراک
کل رکوردها : 503
تعداد در صفحه :
1
2
3
1397/04/27
برق باختر به عنوان شركت برتر در وصول مطالبات انتخاب شد
1397/04/16
در برق باختر انجام شد نشست هم انديشي و بررسي مشكلات تحقيقات صنعت برق در حوزه استان مركزي
1397/04/14
در راستاي مديريت مصرف انجام شد : بازديد سرزده مديران عامل برق باختر و شركت توزيع مركزي از چگونگي مصارف برق ادارات شهرستان اراك
1397/04/10
راه اندازي مراكز تحقيقاتي مشترك با دانشگاههاي استان مركزي با رويكرد بومي سازي تكنولوژيهاي نوين
1397/04/04
مديرعامل برق باختر ؛ پيشنهاد ساعات اداري استان مركزي در تابستان ارائه شد
1397/03/30
شمارش معكوس افتتاح پست 230 كيلوولت لجور در استان مركزي
1397/03/23
مدير عامل برق باختر خبر داد عقد قرارداد 100 مگاوات نيروگاه خورشيدي در استان مركزي
1397/03/20
تقدير دبير شوراي مركزي ورزش صنعت آب و برق از مديرعامل برق باختر
1397/03/19
اجراي 90 طرح در برق منطقه اي باختر هدفگذاري شد
1397/03/19
تقدير استاندار مركزي از مدير عامل برق باختر
تعداد بازدید : 106  ،   تاریخ ثبت : 1397/01/22
كسب رتبه برتر حمايت از حقوق مصرف كنندگان توسط شركت برق منطقه اي باختر
شركت برق منطقه اي باختر در بين دستگاه هاي استان مركزي ، موفق به كسب رتبه سطح يك در حوزه حمايت از حقوق مصرف كنندگان در استان مركزي شد
به گزارش روابط عمومي برق باختر ؛ معاون برنامه ريزي و تحقيقات برق باختر ضمن بيان مطلب فوق گفت: تعيين سياست ها و راهبردهاي حقوق مصرف كنندگان ، آموزش و توانمند سازي مديران و كاركنان، اطلاع رساني و آگاه سازي شهروندان سه محور مهم در حوزه حمايت از حقوق مصرف كنندگان است.
علي صفري افزود: آگاهي بخشي و بروز بودن اطلاعات، از مهم ترين اصول ارتباط با مشتركان برق است كه با ابزارهاي مختلف نظير وب سايت، كانال ارتباطي درمحيط مجازي، تلفن همراه و سامانه هاي متنوع خدمت رساني انجام مي شودكه اين امور از رئوس طرح تكريم ارباب رجوع به حساب مي آيد .
وي عنوان كرد: تعيين ميزان رضايتمندي مشتركين از خدمات ارائه شده توسط شركت را مهم برشمرد و گفت: با استفاده از ترسيم سند استراتژيك و بهره گيري از نتايج نظرسنجي و تعيين رضايت مندي مردم، گام هاي موثري در هدف گذاري بهتر در سيستم و افزايش سطح رضايتمندي مشتركين برداشته شده است.
لازم به ياد آوري است ارزيابي فوق الذكر از سوي كميته اي تخصصي و با محوريت استانداري مركزي و از تمام دستگاههاي اجرايي استان صورت گرفته است .
aaa
آدرس