آمار بازدید سایت
تعداد بازدید :
٢٧۵,٠٢۵
بازدیدکنندگان امروز :
٨
بازدیدکنندگان دیروز :
٣٢٨
بازدیدکنندگان ماه :
۵,١۶٢
آمار ماه گذشته   :  
آب و هوا - اراک
کل رکوردها : 566
تعداد در صفحه :
1
2
3
1397/09/25
به ميزباني برق باختر انجام شد تجليل از برگزيدگان مسابقات قرآني صنعت آب و برق استان مركزي
1397/09/24
برگزاري كارگاه اطفا حريق و آشنايي با سيستم هاي آتش نشاني در برق باختر
1397/09/19
دوره آموزشي اطفاء‌حريق در امور انتقال لرستان برگزار شد
1397/09/17
براي سومين سال متوالي كسب رتبه برتر مدير دفتر حراست و امور محرمانه برق باختر در بين مديران حراست صنعت آب و برق كشور
1397/09/14
با حضور استاندار مركزي و در راستاي اقتصاد مقاومتي رو نمايي از رله جرياني ساخت داخل با رويكرد بومي سازي دانش ساخت در برق باختر انجام شد
1397/09/14
با حضور استاندار مركزي صورت گرفت : بهره برداري از مركز مانيتورينگ شركت برق منطقه اي باختر
1397/09/10
پست 63 كيلوولت گركان در استان مركزي به طور كامل بهينه سازي شد
1397/09/07
دوره آموزشي حقوق شهروندي در برق باختر برگزار شد
1397/09/06
تقدير مسئول ورزش صنعت آب و برق از مديرعامل برق باختر
1397/09/05
مراسم تجليل از ايثارگران شاغل در امور انتقال استان لرستان برگزارشد
تعداد بازدید : 132  ،   تاریخ ثبت : 1397/01/22
كسب رتبه برتر حمايت از حقوق مصرف كنندگان توسط شركت برق منطقه اي باختر
شركت برق منطقه اي باختر در بين دستگاه هاي استان مركزي ، موفق به كسب رتبه سطح يك در حوزه حمايت از حقوق مصرف كنندگان در استان مركزي شد
به گزارش روابط عمومي برق باختر ؛ معاون برنامه ريزي و تحقيقات برق باختر ضمن بيان مطلب فوق گفت: تعيين سياست ها و راهبردهاي حقوق مصرف كنندگان ، آموزش و توانمند سازي مديران و كاركنان، اطلاع رساني و آگاه سازي شهروندان سه محور مهم در حوزه حمايت از حقوق مصرف كنندگان است.
علي صفري افزود: آگاهي بخشي و بروز بودن اطلاعات، از مهم ترين اصول ارتباط با مشتركان برق است كه با ابزارهاي مختلف نظير وب سايت، كانال ارتباطي درمحيط مجازي، تلفن همراه و سامانه هاي متنوع خدمت رساني انجام مي شودكه اين امور از رئوس طرح تكريم ارباب رجوع به حساب مي آيد .
وي عنوان كرد: تعيين ميزان رضايتمندي مشتركين از خدمات ارائه شده توسط شركت را مهم برشمرد و گفت: با استفاده از ترسيم سند استراتژيك و بهره گيري از نتايج نظرسنجي و تعيين رضايت مندي مردم، گام هاي موثري در هدف گذاري بهتر در سيستم و افزايش سطح رضايتمندي مشتركين برداشته شده است.
لازم به ياد آوري است ارزيابي فوق الذكر از سوي كميته اي تخصصي و با محوريت استانداري مركزي و از تمام دستگاههاي اجرايي استان صورت گرفته است .
aaa
آدرس