کل رکوردها : 608
تعداد در صفحه :
1
2
3
1397/12/28
پيام تبريك مديرعامل شركت به مناسبت فرارسيدن سال نو
1397/12/26
استقرار مديريت دانش در دفتر روابط عمومي برق باختر
1397/12/26
اختتاميه هيئت ورزش استان و جشنواره تقدير از مقام آوران مسابقات سراسري وزارت نيرو در برق باختر برگزار شد
1397/12/20
راه اندازي سامانه آموزش مجازي شركت برق منطقه اي باختر
1397/12/19
نشست تخصصي شوراي پايايي شبكه برق منطقه اي باختر برگزار شد
1397/12/14
ارتقاي رتبه ديسپاچينگ برق باختر در رؤيت‌پذيري شبكه
1397/12/11
تقدير استاندار مركزي از مديرعامل برق باختر
1397/12/07
تجليل از بانوان شركت برق منطقه اي باختر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن و روز مادر
1397/12/06
تقدير كميته امداد امام خميني (ره)شهرستان شازند از شركت برق منطقه اي باختر
1397/12/05
برگزاري جشنواره كاريكاتور ويژه كاركنان وخانواده صنعت برق استان مركزي
تعداد بازدید : 183  ،   تاریخ ثبت : 1397/01/22
كسب رتبه برتر حمايت از حقوق مصرف كنندگان توسط شركت برق منطقه اي باختر
شركت برق منطقه اي باختر در بين دستگاه هاي استان مركزي ، موفق به كسب رتبه سطح يك در حوزه حمايت از حقوق مصرف كنندگان در استان مركزي شد
به گزارش روابط عمومي برق باختر ؛ معاون برنامه ريزي و تحقيقات برق باختر ضمن بيان مطلب فوق گفت: تعيين سياست ها و راهبردهاي حقوق مصرف كنندگان ، آموزش و توانمند سازي مديران و كاركنان، اطلاع رساني و آگاه سازي شهروندان سه محور مهم در حوزه حمايت از حقوق مصرف كنندگان است.
علي صفري افزود: آگاهي بخشي و بروز بودن اطلاعات، از مهم ترين اصول ارتباط با مشتركان برق است كه با ابزارهاي مختلف نظير وب سايت، كانال ارتباطي درمحيط مجازي، تلفن همراه و سامانه هاي متنوع خدمت رساني انجام مي شودكه اين امور از رئوس طرح تكريم ارباب رجوع به حساب مي آيد .
وي عنوان كرد: تعيين ميزان رضايتمندي مشتركين از خدمات ارائه شده توسط شركت را مهم برشمرد و گفت: با استفاده از ترسيم سند استراتژيك و بهره گيري از نتايج نظرسنجي و تعيين رضايت مندي مردم، گام هاي موثري در هدف گذاري بهتر در سيستم و افزايش سطح رضايتمندي مشتركين برداشته شده است.
لازم به ياد آوري است ارزيابي فوق الذكر از سوي كميته اي تخصصي و با محوريت استانداري مركزي و از تمام دستگاههاي اجرايي استان صورت گرفته است .
aaa
آدرس